Jak u nás probíhá servis

Spolehlivého partnera poznáte podle toho, jak se staví k řešení problému. Vždy si předem zjistěte, jak daná firma realizuje servis svých produktů. Ušetří vám to do budoucna spoustu starostí.

K prevenci i řešení problémů využíváme vzdálenou správu. Ta umožňuje dohlížet na stav systému klienta na dálku. Díky tomu je možné různé parametry zkontrolovat a nastavit, aniž by naši technici museli vyjet na místo. Servisní oddělení pracuje velmi efektivně a rychle, aby klienti mohli naše produkty využívat naplno.

Servisní postup v případě nahlášení problému

  • Zákazník kontaktuje servisní linku – nejčastěji zavolá na naši servisní linku, kde je hovor přijat operátorem.
  • Záznam problému – klient vylíčí problém telefonistce, která naslouchá a zaznamenává detaily požadavku, případně se doptá na bližší informace. 
  • Vytvoření ticketu – na základě informací sdělených klientem vytváří operátor servisní ticket.
  • Předání řešiteli – operátor předává ticket konkrétnímu řešiteli, který se zabývá daným typem problému.
  • Oznámení doby odezvy – klient je seznámen se stavem požadavku. Jeho problém bude řešen a další informace mu budou sděleny do 24 hodin.
  • Dálková diagnostika – servisní ticket je předán technikům, kteří zkoumají problém, provádějí kontrolu nastavení a celkovou diagnostiku.
  • Vyřešení na dálku v případě, že technici vyřeší situaci na dálku, neprodleně o tom zpravíme klienta a technici nadále monitorují baterii ještě několik dní.
  • Nutný servisní výjezd – pokud nelze problém vyřešit na dálku, kontaktujeme klienta a informujeme ho o nutnosti servisního výjezdu.
  • Plánování výjezdu – s klientem naplánujeme servisní výjezd. Vždy se snažíme najít nejbližší možný volný termín, zpravidla během týdne od telefonátu.
  • Rychlý servis – naše servisní týmy působí po celém území České republiky i na Slovensku. Vedoucí servisu vyšle servisní tým v nejkratším možném termínu.
  • Oprava na místě – technik provede opravu na místě, sepíše servisní protokol a nechá jej klienta podepsat.
  • Baterie na opravu v dílně pokud nelze problém vyřešit na místě, odveze technik baterii do servisní dílny pro následnou opravu. Klientovi instaluje provizorní servisní baterii, kterou po provedení opravy opět vymění.

V každé situaci děláme maximum pro to, aby vám naše baterie sloužily dlouho a efektivně. Neváhejte se na nás obrátit v případě dotazů či potíží, jsme tu pro vás.